اسلاید 11 اسلاید 22 اسلاید 33 اسلاید 44 اسلاید 55 اسلاید 66


menu html by Css3Menu.com





« مدیریت ارتباط با مشتریان میناگر »

همانگونه که از نام نرم افزار مشخص است، این نرم افزار جهت مدیریت ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد؛ به نحوی که علاوه بر تأثیر بسزا در کاهش زمان پاسخگویی به نیاز مشتریان، در نهایت سادگی و با کاربردی بالا امکان استفاده آسان و سریع از نرم افزار را فراهم می سازد.


از امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

     * مدیریت خدمات در دست اجرا برای تمام مشتریان و دسته بندی آنها بر اساس زمان و تکنسین.

     * امکان امتیاز دهی به تکنسین های شرکت و گرفتن کارنامه ی کاری آنها در بازه های زمانی دلخواه.

     * جستجوی بسیار قدرتمند نرم افزار با امکان جستجو بر اساس 21 فیلد یا ترکیبی از آنها.

     * اتوماسیون ادارای که جهت ایجاد ارتباط در شرکتهایی با شبکه ی کامپیوتری کاربرد بسیار بالایی دارد و می تواند جایگزین مناسبی برای قلم و کاغذ باشد.

     * دفترچه تلفن نرم افزار بسیار جامع بوده و امکان دسته بندی در گروههای مختلف را دارد.

     * لازم به ذکر است که نرم افزار دارای آلارم های بسیار جالبی بوده که مانع از عقب افتادن کارهای روزانه و خدمات شرکت می شود.


« نرم افزار جامع خدماتی زاگرس »

نرم افزار جامع خدماتی زاگرس را در واقع می توان نسخه قدیمی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان میناگر برشمرد، با این تفاوت که در نرم افزار زاگرس امکاناتی اضافه بر آنچه در نرم افزار میناگر وجود دارد، مشاهدده می کنیم. امکاناتی از قبیل انبارداری، کالر آیدی و ... اما آنچه که موجب حذف این امکانات در نرم افزار میناگر گردید، علاوه بر ساده تر شدن کار با نرم افزار، پایین آمدن هزینه ی نرم افزار برای شما عزیزان می باشد.


از امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

     * مدیریت خدمات در دست اجرا برای تمام مشتریان و دسته بندی آنها بر اساس زمان و تکنسین.

     * وجود مرحله ی بایگانی موقت در ثبت خدمات، برای اطمینان از انجام خدمات موردنظر توسط تکنسین.

     * امکان امتیاز دهی به تکنسین های شرکت و گرفتن کارنامه ی کاری آنها در بازه های زمانی دلخواه.

     * جستجوی بسیار قدرتمند نرم افزار با امکان جستجو بر اساس 21 فیلد یا ترکیبی از آنها.

     * انبارداری نرم افزار با امکاناتی جالب نظیر اعلام نواقص انبار.

     * اتوماسیون ادارای که جهت ایجاد ارتباط در شرکتهایی با شبکه ی کامپیوتری کاربرد بسیار بالایی دارد و می تواند جایگزین مناسبی برای قلم و کاغذ باشد.

     * دفترچه تلفن نرم افزار بسیار جامع بوده و امکان دسته بندی در گروههای مختلف را دارد.

     * امکان استفاده از کالر آیدی در نرم افزار برای ایجاد سهولت و سرعت در پاسخ دهی به مشتریان.

     * لازم به ذکر است که نرم افزار دارای آلارم های بسیار جالبی بوده که مانع از عقب افتادن کارهای روزانه و خدمات شرکت می شود.


« نرم افزار مؤسسات خیریه علوی »

نرم افزار علوي براي استفاده مؤسسه هاي خيريه طراحي شده و داراي امكاناتي از قبيل امكانات زير مي باشد:


     * امكان تعريف حساب جداگانه براي هر مددجو.

     * امكان تعريف حساب براي تمام مددكاران مورد نظر.

     * نسخه ي فعلي نرم افزار براي كمك به بيماران بي بضاعت مي باشد و بنا به اين دليل داراي امكانات زير مي باشد.

     * امكان تعريف حساب براي پزشكان طرف حساب.

     * امكان تعريف حساب براي بيمارستان، راديولوژي، آزمايشگاه و... طرف حساب.

     در پايان بايد به اين نكته اشاره كرد كه به دليل استفاده ي اين نرم افزار از سوي مؤسسات خيريه، تخفيف قابل توجهي در فروش اين نرم افزار لحاظ خواهد شد.

کلیه حقوق برای شرکت نرم افزاری بهار محفوظ است.©